1. Jakie są terminy realizacji zamówień?
Termin realizacji zależy od metody znakowania oraz ilości zamówionych produktów. Standardowe zamówienia  na produkty personalizowane realizowane są w czasie 14 dni roboczych od momentu potwierdzenia zlecenia oraz dokoniania wpłaty. Przy większych nakładach termin realizacji jest ustalany indywidualnie.

 

2. Jaki stosujemy rodzaj druku i materiały ?
Druk sublimacyjny, na tkaninach i dzianinach poliestrowych. Druk sublimacyjny charakteryzuje się wysoką jakością, pełnym odwzorowaniem kolorów, oraz trwałością.

 

3. Jakie informacje muszę podać, aby złożyć prawidłowe zamówienie?
Najważniejsze informacje, które należy podać w mailu to:

    • rodzaj produktu/nazwę,
    • ilość zamówionych produktów,
    • własną grafikę (kolorystyka CMYK, min. 100 dpi, min. 2500px szerokości, preferowane rozszerzenia plików: pdf, cdr, ai, jeśli projekt zawiera tekst, czcionki muszą być przekonwertowane do krzywych lub należy załączyć pliki czcionek)
    • rozmiar i lokalizacja nadruku (od A5 do fullprint),
    • dane kontaktowe + telefon, dane do faktury/paragon oraz dostawy kurierskiej.

 

4. Jaka jest minimalna ilość produktów, które mogę zamówić?

Wykonujemy zlecenia od 1 szt.

 

5. Czy mogę uzyskać wizualizację nadruku na produkcie, który wybiorę?

Tak. Wykonujemy podstawową wizualizację na życzenie klienta. Dodatkowe prace graficzne są konsultowane oraz wyceniane indywidualnie. 

 

6. Płatność - faktura i paragon.

Akceptowana jest jedynie płatność "z góry" przelewem, ponieważ produkt jest produkowany na indywidualne zamówienie. Przesłanie potwierdzenia przelewu w .pdf przyspiesza realizację. Wystawiamy paragony lub faktury VAT na zakupione u nas produkty.

 

7. Jakie są koszty dostawy?

Zamówienia wysyłamy standardową przesyłką kurierską DHL do 30kg, której koszt wynosi 12,90 zł netto.

 

8. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Tak. Należy poinformować nas przy składaniu zamówienia o takiej sytuacji bez kosztów przesyłki.

 

9. Tabele rozmiarów: